Nepal - een half jaar vrijwilligerswerk - Reisverslagen van Daniela Niderost - WaarBenJij.nu Nepal - een half jaar vrijwilligerswerk - Reisverslagen van Daniela Niderost - WaarBenJij.nu

Nepal - een half jaar vrijwilligerswerk

Een lang gekoesterde wens gaat in vervulling: een inzet als vrijwilligster in Nepal. Ik heb na al die jaren een bijzondere band opgebouwd met dit land en met zijn mensen en vind het daarom ontzettend leuk om eens vanuit een heel andere invalshoek langere tijd in dit land te kunnen verblijven. Werkende in een lokaal project (microkredieten) en bij een Nepali gezin inwonend, kan ik beter deel uit maken van deze samenleving dan wanneer ik daar als toerist verblijf. Bovendien is dit verblijf een prachtige kans voor een persoonlijk 'tim-out', een periode van bezinning, rust en herorientatie. Daarom wil ik mijn verlijf in Nepal afsluiten met een verblijf in een buddhistisch klooster.

01 Mei 2008

Verantwortung 'Spendengelder'

Do you wanna go to Nepal?

Back home

01 Mei 2008

Straatkinderen

28 Maart 2008

Ochtendwandeling door een koningsstad
Daniela

I'm born in 1962 in Malans, a small farmersvillage on the foot of the Swiss alps. Sinds 1987 I live in the Netherlands. I love travelling and experiece different cultures. On my trips I make photoreportages to let others share in my experiences, to tell a story that has to be told or as a memory for myself. If you wanna see some of my photographs check www.danielaniderost.nl